Brand
Consultancy

Voor richting en helderheid in je merk. Soms weet je dat je merk toe is aan de volgende stap, maar weet je niet goed waar te beginnen. De groei is er, de ambities zijn helder, maar je verhaal, uitstraling of koers sluiten niet meer helemaal aan. Je merkt dat je opnieuw richting nodig hebt voordat je keuzes maakt, investeert of nieuwe stappen zet. Eerst ontdekken wat jouw merk echt nodig heeft. Helderheid, focus en een stevig vertrekpunt. Daarvoor is de 1 op 1 consultancy ontwikkeld.

Layers_gelaagd_bouwen

Van inzicht naar concrete richting

In de 1 op 1 brand consultancy kijken we samen naar waar je met je merk naartoe wilt groeien. We brengen structuur aan in alles wat nu los of onduidelijk voelt. In drie uur tijd komen we samen tot de kern. Op een inspirerende locatie, even helemaal uit je dagelijkse omgeving. Dat zorgt voor afstand, rust en een frisse blik op je vraagstuk. De sessie is persoonlijk, verdiepend en altijd praktisch. We vertalen inzichten direct naar duidelijke vervolgstappen en strategische keuzes,  zodat je precies weet welke richting jouw merk verder mag nemen.

Krijg richting in je merk
met merkstrateeg Imke

De consultancy wordt gegeven door Imke, oprichter en merkstrateeg van Studio Layers. Met meer dan tien jaar ervaring kijkt ze snel voorbij de oppervlakte en ziet ze wat er écht nodig is. Ze luistert, stelt de juiste vragen en brengt rust en helderheid in alles wat nu versnipperd voelt. Altijd praktisch, altijd afgestemd op waar jouw bedrijf op dit moment staat.

 Persoonlijk kennismaken

Wanneer je behoefte
hebt aan

Richting in je merk, keuzes en koers.

Helderheid in je verhaal, boodschap en positionering

Ruimte om opnieuw te kijken naar wie je bent en waar je naar toe groeit.

Professionalisering zonder direct een volledig brandingtraject te doorlopen.

Klaar voor helderheid?

De eerste stap is eenvoudig. Deel je vraag, situatie of uitdaging. Klein of groot. Merkstrateeg Imke Adolfs denkt graag met je mee. Plan een vrijblijvende kennismaking, zodat we samen ontdekken wat jouw merk nu echt nodig heeft om verder te groeien.

Deel je vraag